החל מהשבוע תחל לפעול מחלקת שירות לקוחות של תאגיד המים העירוני. למחלקה יהיו שני מוקדים, בראש העין ובאורנית.
החל מהשבוע תחל לפעול מחלקת שירות לקוחות של תאגיד המים העירוני. למחלקה יהיו שני מוקדים, בראש העין ובאורנית. מיקום המוקדים וזמני קבלת הקהל יפורסמו באתר האינטרנט של התאגיד ובאתרי האינטרנט של הרשויות.
תאגיד 'עין אפק'- תאגיד המים העירוני של ראש העין ואורנית, הוקם לפני כשנה. עד כה התקיים ממשק בין פעילות התאגיד לרשויות המקומיות בכל הנוגע לבירורים אודות חשבונות המים, כך שפניות התושבים בנושאים הללו התבצעו ישירות מול מחלקות הגבייה של הרשויות. מעתה ניתן יהיה לפנות ישירות לתאגיד ולקבל מענה.
יו"ר דירקטוריון התאגיד, חבר מועצת העיר עו"ד נתנאל אחרק, ציין כי המחלקה הוקמה על פי מודלים של חברות מובילות במשק. המחלקה תופעל באמצעות חברת 'מגער' שהינה חברה מנוסה במתן שירות לגופים מוניציפאליים. במחלקה מותקנת מערכת תקשוב ומחשוב חדשנית ומתקדמת ועובדי המחלקה עברו הכשרות למתן שירות עבור תאגידי מים וביוב והם מחויבים בעמידה במדדי שירות גבוהים במטרה לספק לתושבים שירות טוב, מקיף ומהיר", פירט אחרק.
מנכ"ל התאגיד, זאב שוורץ, הדגיש: "כתאגיד הרואה עצמו כחלק מהקהילה הונחו עובדי מחלקת שירות הלקוחות למתן שירות אדיב ומקצועי תוך התחשבות בצרכי התושבים".
ניתן לפנות למחלקה באמצעות מספר הטלפון: 1-800-073-301.